środa, 11 stycznia 2017

Dzień dobry!

O założeniu bloga myślałam już kilka lat temu, jednak nigdy nie zrealizowałam tego pomysłu. W tym roku jest to jeden z moich celów na 2017r. Dzisiejsza data jest szczególna, urodziny mojego bloga będą także moimi urodzinami:D. Można powiedzieć, że to taki prezent dla mnie z tej okazji. Spełnienie marzenia, planu, czy jak inaczej można to nazwać, jest jednym z najlepszych prezentów. Mam nadzieję, że będzie to ciekawa przygoda, miejsce mojego rozwoju i odskocznia od codzienności.

Początkowo planowałam założyć blog stricte kosmetyczny, jednak z czasem szereg moich zainteresowań znacznie się rozszerzył. Zamierzam przedstawiać na nim uszyte przeze mnie ubrania (nie żebym była jakąś wielką krawcową, dopiero się uczę;D), kosmetyki, ale tylko hity godne uwagi. Nikt nie ma chyba ochoty czytać o przeciętniakach, których nie warto kupować. No, może ja nie chcę. Lubię też malować na ubraniach, więc to też czasem się pojawi. Póki co kolekcja moich farb to czarny i żółty, ale mam nadzieję, że kiedyś dorobię się jeszcze kilku kolorów;)

Może też pojawić się trochę prywaty, jeśli natchnie mnie na przemyślenia, które będą nadawały się do podzielenia z innymi. Jeśli komuś tym pomogę, czy zainspiruję, będzie mi bardzo miło. Jeśli nie- trudno.

Jestem podekscytowana tym pomysłem, z mojej strony postaram się być przede wszystkim prawdziwa. Chcę spełniać swoje marzenia i przekonać się, czy prowadzenie bloga jest jednym z nich. Zobaczymy, co się z tego rozwinie. Kto nie ryzykuje, nie pije szampana. Czy tam, jak kto woli (czyt. ja), whisky. 

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz