wtorek, 21 marca 2017

Wiosenna Metamorfoza czyli Wyzwanie Minimalistki #4!

Jakiś czas temu, przypadkiem trafiłam na blog SIMPLICITE. Od tego momentu czytam każdy post, mam w domu książkę Pani Katarzyny i jestem w trakcie jej czytania (może trafniejszym określeniem będzie doświadczania).

Podziwiam autorkę tego bloga za wiedzę i podejście do życia. Częściowo czuję się także minimalistką, odkąd przeprowadziłam się do Poznania, znacząco ograniczyłam ilość posiadanych przedmiotów. Postanowiłam więc wziąć udział w tegorocznym WYZWANIU MINIMALISTKI. Głównie dlatego, że chcę wyrobić w sobie dobre nawyki, uporządkować moje życie, pozbyć się rzeczy, których nie potrzebuję i nie gromadzić ich; ale też znaleźć harmonię, ćwiczyć silną wolę i być bardziej świadomą osobą.

Początkowo, czytając przykładowe zadania stwierdziłam, że większość mam już zrobioną;) Jednak udało mi się znaleźć moją listę wyzwań. A publiczna deklaracja jest dla mnie dodatkową motywacją.

Wiosenna Metamorfoza czyli Wyzwanie Minimalistki #4!


  1. Kontroluj wydatki, zapisuj rachunki.
  2. Pozbądź się jednej rzeczy, do której masz sentymentalny stosunek.
  3. Wystaw na sprzedaż rzeczy, których nie potrzebujesz.
  4. Wstaw na bloga post o szyciu i żakietach.
  5. Nie przynoś nowych próbek, a najlepiej zużyj te, które masz.
  6. Powiedz coś miłego obcej osobie.
  7. Uszyj bluzę z beżowego materiału.
  8. Zrób porządek w folderze na komputerze (przejrzyj zdjęcia!)
  9. Zrób porządek na facebooku.
  10. Spędź dzień offline.
  11. Nie jedz po 20.
  12. Idź biegać (przypomnij sobie ile przyjemności Ci to dawało)
  13. Zrób torbę na zakupy. Nie kupuj reklamówek!
  14. Przejrzyj krytycznie szufladę z bielizną.
  15. Powiedz siostrze o blogu. Może pomóc mi zrobić zdjęcia:)
  16. Wyczyść telefon.
  17. Napisz do osoby, do której od dawna chciałaś napisać.
  18. Spotkaj się z przyjaciółką.
  19. Zrób coś nowego!
  20. Stwórz lub zaktualizuj swoją listę marzeń.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz